ELMATADOR

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 810 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Elmatador. Meer weten? Ontdek meer

26 jun 2026 om 21:43 hhhhmmm ribs
22 jun 2026 om 22:08 love the ribs! so well cocked and tasty!
22 jun 2026 om 1:18 Half 7 besteld om 9 uur kwamen ze pas aan. Maar thuisbezorgd app wel laten vertellen het er zo is steeds. Hadden beter voor vaderdag uit eten kunnen gaan dit doen we nooit meer!
20 jun 2026 om 20:35 eten was laat en de verpakking vande koolsalade was door de tas gelekt. de bezorger heeft alles schoongemaakt voor overhandiging dus dat was wel nice.
20 jun 2026 om 19:35 Ik heb eerder besteld en het was lekker maar dit keer was het niet lekker. frietjes waren te lang gebakken en vettig. Spareribs had geen smaak en ik kreeg ketchup I've bestelde saus. bezorging duurde lang.
13 jun 2026 om 19:37 De Ossenhaas smaakte voortreffelijk, hij was heerlijk mals.
6 jun 2026 om 19:15 De spareribs smaakte weer heerlijk
31 mei 2026 om 20:06 Bezorger bracht verkeerde bestelling kwam daarna terug maar eten was al half uitgepakt en alles onder de saus. You had one job…..
30 mei 2026 om 19:28 weer heerlijk gegeten van de pittige spareribs en de Cheesburger
25 mei 2026 om 19:10 de zalm was een beetje droog maar smaakte goed. de ribs waren prima en alles was goed verpakt en verzorgd. TOP!
24 mei 2026 om 19:43 Heel lang moeten wachten. geen super kwaliteit. ijs was al gesmolten.
23 mei 2026 om 20:23 never order from this restaurant again over 2 hours wainting for the food when i call the restaurant the guy who answered told me to never order from them again and insulted me . the lady delivering was so sweet and she was delevering on foot bc of them